05 april 2014

Stickcafe!

På sista tiden har jag inte haft någon riktig inspiration till stickningen. Flytt och nytt roligt jobb har tagit upp stor del av min tid, och när jag väl fått en stund över till stickningen så har jag ofta inte haft någon lust utan gjort annat istället. Men det kommer det att bli ändring på nu! De två senaste veckorna har jag nämligen gått på stickcafé i Linköping. Träffat massor av nya stickerskor/stickare och fått hur många nya idéer som helst! Nu gäller det bara att sticka klart lite påbörjade saker så att jag kan börja på nytt.

5 kommentarer:

ylva sa...

Vad roligt att du hittat nya likasinnade:-) hoppas att allt är bra media och ha en skön helg

bondtösen sa...

Ja, jag saknar er i Uppsala, så det känns verkligen bra att ha hittat nya stickvänner. Tack detsamma!

ylva sa...

Hoppsan vad fel det blev med bokstäverna ser jag nu , men man kan nog gissa att det ska stå *med dig * där det står media ...... Knasigt .. :-)

Anna sa...

Min ork och sticklust har också en svacka, men det är alltid roligt och trevligt att träffa andra stickande människor. Och lusten återkommer ju som tur är.

Liisa sa...

Ja, visst går det upp och ner. Hoppas på uppåt nu då!