02 juni 2018

Projektlistan uppföljning 3

Då var det dags för uppföljning igen. Denna månad har det gått lite sämre med avslutandet. Jag har stickat klart ett par sockar och en kofta, men jag har också lagt upp en kofta, ett par sockar och låtit en kofta gå till UFO- högen. Det är min Nordic Spring Jacket som hamnat där. Den drar något alldeles galet mycket garn (finns dessutom inte tillräckligt med garn i rätt färgbad för att köpa till), och dessutom tycker jag att jag använt lite för små stickor. Får ja bara en bra dag ska jag börja repa, om det nu går. Den innehåller mohair... Summa summarum ett pågående projekt mindre, men ett UFO extra sedan sist.

Pågående projekt 
  1. Zickzack, poncho från Sandnes
  2. Variant av Lewenvick
  3. Babyfilt i restgarner
  4. Vanten Felicia
  5. Blomstervante
  6. Little Cabin
  7. Enkla sockar
  8. Rosejakken
  9. Salal i Line
  10. Audrey in Unst
  11. Enkla glittersockar
UFO:n
  1. Ivy Line
  2. Rosa klänningskofta
  3. Spring Roses
  4. Österkofte
  5. Knäsockar
  6. Nordic Spring Jacket

Inga kommentarer: