26 oktober 2012

Grattis Farmor!


I veckan fyllde farmor år. Koftan som jag stickade till henne i present lämnade jag dock över i början av september, innan jag åkte iväg till Uppsala. Jag visste redan då att jag inte skulle kunna komma hem och fira henne när hon fyllde, och dessutom är hon väldigt frusen av sig, så jag tyckte att hon kunde få den redan då. Hon blev så glad! Nu ska jag bara få henne att använda den med. Än så länge är hon av uppfattningen att "den är för fin att ha till vardags".

2 kommentarer:

Anna sa...

Den är sååå fin! Hoppas verkligen att hon använder den i höst- och vinterkylan!

Selda sa...

Haha, kan din farmor månne vara i samma ålder som min mamma? :) Min mamma radar upp mina stickningar som en utställning därhemma, men använda...neeej. För fint att ha till vardags!Fantastiskt fin kofta, hoppas nu din farmor börjat använda den! Ha det gott!/Gisela