26 juni 2013

Loop!


För ett tag sedan såg min mamma en sjal som hon gärna ville ha uppstickad. Den var gjord i Malabrigo worsted, och hon ville ha den i en rosa nyans. Jag visste precis vilken färg som skulle passa, men den visade sig vara klurig att få tag på. Det blev till sist Loop i London som blev min räddning, och jag känner att jag bara måste skriva några vänliga ord om dem. För det första hade jag lite problem när jag skulle registrera mig på deras hemsida. Det finns nämligen ganska många ö:n i min adress, och det ville inte en engelsk sida vara med om. Jag skickade ett mejl, och de svarade dagen därpå och var hur tillmötesgående som helst. När registreringen var avklarad och beställningen gjord tog det sedan bara två vardagar innan paketet var redo att hämtas ut, och vet ni vad? Garnet var inpackat i rosa silkespapper, och så fick jag med en liten kasse att ha garnet i! Jag vet, det är kanske inte så mycket, men det gjorde mig i alla fall väldigt glad.  

Inga kommentarer: